
AGENCIA MANACORNOTICIAS 09/07/2026 - 20:10:36 | ![]() ![]() |

![]() | Ya es oficial y público Ferran Montero Sitges (MÉS-Esquerra Manacor) de 31 años, es el candidato a la alcaldía de su formación política a las elecciones Municipales de Mayo de 2027 |
Ya es oficial y público Ferran Montero Sitges (MÉS-Esquerra Manacor) de 31 años, es el candidato a la alcaldía de su formación política a las elecciones Municipales de Mayo de 2027. Ha estado arropado por el presidente del partido en Baleares Lluís Enric Apesteguia Ripoll, diferentes cargos regionales e insulares, toda la plana mayor de MÉS-Esquerra Manacor, el actual alcalde Miquel Oliver y candidato por este partido al Consell Insular de Mallorca, el portavoz municipal Sebastià Llodrà, muchos históricos del PSM, ahora integrados en MÉS. Las familias Montero y Sitges han arropado al candidato.
Tiene muchas ganas, está decidido a sorprender, presentará una candidatura que entusiasme. Ha contado sus raíces, sus vivencias políticas desde muy pequeño, las inquietudes de sus padres y familiares. Toma el testigo de Oliver sin complejos. El aforo elegido se ha llenado. Habrá nuevas presentaciones, la candidatura completa, el programa electoral.
FERRAN MONTERO ÉS PROCLAMAT CANDIDAT DE MÉS-ESQUERRA MANACOR A LA BATLIA DE MANACOR PER A LES ELECCIONS DE 2027.
MÉS-Esquerra Manacor ratifica la candidatura de Ferran Montero i inicia una nova etapa amb l'objectiu de continuar transformant el municipi. L'assemblea de MÉS-Esquerra Manacor ha proclamat aquest dijous Ferran Montero com a candidat a la batlia de Manacor per a les eleccions municipals de 2027. La formació ha ratificat la candidatura del fins ara regidor d'Educació i Cultura, que assumirà el repte de liderar el projecte després que l'actual batle, Miquel Oliver, hagi anunciat que optarà a la presidència del Consell de Mallorca.
Amb 31 anys, Ferran Montero representa una nova generació de lideratges que ha crescut políticament dins MÉS-Esquerra Manacor i que ha format part activa de la transformació que ha viscut el municipi durant els darrers anys. La seva proclamació simbolitza la continuïtat d'un projecte polític consolidat i, alhora, l'inici d'una nova etapa, amb mirada llarga, nous lideratges i la mateixa vocació de servei públic.
La proclamació s'ha celebrat en un acte obert a la ciutadania al bar Xarop, que ha reunit més de 150 persones. En un format de conversa, proper i participatiu, Montero ha compartit els seus inicis en política, la seva manera d'entendre el servei públic i els principals reptes que es marca per als pròxims anys. L'acte ha volgut reflectir també el seu estil de lideratge: proper, dialogant i centrat en l'escolta.
Durant la seva intervenció, el candidat ha reivindicat la importància d'afrontar els reptes de futur des de la col·lectivitat, la proximitat i el compromís amb tots els manacorins i manacorines. "Vull ser batle, però no per ambició personal, sinó perquè Manacor necessita un batle de MÉS-Esquerra." Montero ha defensat que el municipi afronta una nova etapa en què cal combinar renovació i experiència, i ha assegurat que el projecte arriba preparat per continuar transformant Manacor des dels valors que sempre han definit la formació.
Per la seva banda, el batle de Manacor, Miquel Oliver, ha expressat la seva confiança en el relleu i ha destacat el paper de Montero per continuar impulsant el projecte transformador de MÉS-Esquerra. "No deixis que el 'sempre s'ha fet així' et domini. Necessitam rebel·lia i seguir tocant el carrer", li ha traslladat Oliver. Montero ha tancat la seva intervenció reivindicant la maduresa del projecte polític i la seva capacitat de renovar-se sense renunciar als seus principis.
"Ens sabem renovar, tenint sempre presents els valors que han guiat MÉS-Esquerra: l'ecologisme, la justícia social, el feminisme, la igualtat i la cohesió. Som aquí i estam preparats." Amb el lema "Eima i Coratge", Ferran Montero s'ha presentat davant la ciutadania amb una proposta basada en la proximitat, el compromís i el treball compartit. "Aquest nosaltres també és el vosaltres", ha afirmat, reivindicant una manera de fer i d'entendre la política des de la col·lectivitat.
Amb aquesta candidatura, MÉS-Esquerra Manacor inicia el camí cap a les eleccions municipals de 2027 amb la voluntat de continuar liderant un projecte municipalista, progressista i profundament arrelat al territori, que situï les necessitats dels manacorins i manacorines al centre de l'acció política i renovi la confiança majoritària de la ciutadania. Més-Esquerra Manacor.


- Bombers de Mallorca incorpora mochilas satelitales para rescates en zonas sin cobertura
- Precintado restaurante en Cala Millor (Sant Llorenç), se comprobó que de los 15 trabajadores que había en el lugar habían 3 que se encontraban ilegales en España, los otros 12 trabajos de esclavos
- Santanyí celebra el dia de Sant Jaume amb l’ofici, música i tradició
- El PP critica "la hipocresía" de PSOE y Més por salir a manifestarse tras crear 115.000 plazas turísticas durante sus ocho años
- Actuación coordinada contra la explotación laboral en Mallorca
- Hoy sábado 25 de julio es Sant Jaume el patrón de Manacor y desde las 10 de la mañana hay actos previstos. Anoche la Fería Nocturna soportó altas temperaturas y un ambiente húmedo
- Coalició PER MALLORCA proposa eliminar 41.000 places turístiques
- ANPE CONVOCA CONCENTRACIONES PARA RECLAMAR PAGAS EXTRAS ÍNTEGRAS Y UN PLUS DE DIFÍCIL COBERTURA PARA MALLORCA
- Els Catarres fan vibrar Santanyí en una nit multitudinària per les Festes de Sant Jaume
- Informes individuales sobre la ejecución presupuestaria, la deuda pública y la regla de gasto 2026 de las Comunidades Autónomas (CCAA)
7
































Sí
No



















