
iesarxiduc.net 21/05/2026 - 17:28:21 | ![]() ![]() |

L’IES ARXIDUC LLUÍS SALVADOR CELEBRA EL DIA CONTRA LA DISCRIMINACIÓ SEXUAL AMB UNA BATUCADA
Han celebrat un acte reinvindicatiu al centre per celebrar el Dia Internacional contra l'Homofòbia, la Lesbofòbia, la Transfòbia, la Bifòbia i la Interfòbia.
El professorat i l’alumnat de l’IES Arxiduc Lluís Salvador de Palma han participat avui dematí en un acte reinvindicatiu contra la discriminació a les persones a causa de la seva opció sexual.
L’acte ha estat organitzat per la Comissió de Coeducació i ha consistit en una batucada on han participat gran part dels membres del claustre, amb camisetes liles i disfressats, juntament amb els alumnes en un ambient festiu.
A banda d’això, s’ha instal·lat una paradeta on es repartien polseres, ferratines i tatuatges amb els colors de l’Arc de Sant Martí. També s’hi han pogut escriure missatges relacionats amb el motiu de la celebració que quedaran penjats a diferents indrets del centre.
L’acte ha acabat amb la lectura d’un manifest per recordar que, encara ara, la LGTBI-fòbia contiua present en molts d’àmbits de la societat, per comdemnar la discriminació de les persones LGTBI+ tot demanant que aquestes conductes desapareixin completament de la societat.


- El Govern refuerza el transporte público y ofrece servicios especiales para las PAU, están convocados los estudiantes en los centros de Inca (Fábrica Ramis), (IES Manacor) y Sant Llorenç (Espai 36)
- Alrededor de 38.500 mayores de 65 años viven solos en Baleares, según datos del Instituto Nacional de Estadística (INE). Esta tendencia denominada “aging in place” sostenida en el tiempo
- Santanyí: Declarar como Zona de Aparcamiento Restringido (ZAR) - Zona Verde, 43 plazas de estacionamiento del aparcamiento público de la calle Bernat Vidal i Tomàs
- Sagreras destaca que la Ley de Aceleración llega al Pleno “enriquecida desde el diálogo y con importantes medidas fiscales para facilitar el acceso a la vivienda”
- El Ayuntamiento de Sant Llorenç des Cardassar sigue apostando por la mejora de las instalaciones deportivas municipales con la reforma de los vestuarios del campo de fútbol de Cala Millor
- El Fons Mallorquí visita als campaments sahrauís el projecte de salut infantil PISIS
- ANPE Y USO EXIGEN A LA CONSELLERIA DE EDUCACIÓN LA APLICACIÓN INMEDIATA DEL PERMISO DE LACTANCIA ACUMULADA PARA LAS FAMILIAS MONOPARENTALES
- VOX DENUNCIA QUE MÁS DE 15.400 ILEGALES SE HAN ACOGIDO EN BALEARES A LA REGULARIZACIÓN MASIVA DE SÁNCHEZ, UN 54% MÁS DE LO PREVISTO
- CAEB y Sanitas renuevan su colaboración para impulsar la salud laboral dentro de las organizaciones empresariales
- Divendres 29 de maig, a les 20.30h, el Claustre de Sant Domingo d’Inca serà l’escenari de “Debon canta Suau”, poesia i música en un espectacle íntim i emotiu protagonitzat per Antoni Bujosa, Pau Debon i Pere Suau











































