
ajsantanyi.net 19/11/2025 - 13:51:42 | ![]() ![]() |

L’Ajuntament de Santanyí amplia la xarxa de clavegueram al carrer Costa dels Ètics de Cala Santanyí
L'Ajuntament de Santanyí ha iniciat les obres d'ampliació de la xarxa de clavegueram al carrer Costa dels Ètics, al nucli de Cala Santanyí. Aquest projecte és una actuació necessària que suposa una inversió de 47.646,98 € i té com a objectiu connectar un tram que encara mancava d'aquest servei essencial.
L'obra se centra en l'execució d'un tram nou de clavegueram de 160 metres que permetrà connectar la xarxa de clavegueram en aquesta zona del nucli. Una vegada finalitzada la instal·lació de la canonada, es realitzarà un acabat en asfalt amb la col·locació d'una nova capa de rodadura.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha destacat la importància d'aquestes inversions per garantir els serveis bàsics: "Continuem amb la nostra política d'inversió per dotar tots els nostres nuclis dels serveis bàsics que es mereixen. Aquesta actuació a Cala Santanyí és un projecte de responsabilitat, ja que resolem el problema d'un tram que havia quedat pendent i que és essencial per a la salubritat i el benestar dels veïns de la zona. Malgrat la complexitat de les xarxes, el nostre compromís és clar: que ningú quedi sense servei de clavegueram al nostre municipi".
El primer tinent de batlessa, Joan Gaspar Aguiló, ha subratllat la millora imminent en la infraestructura: "Aquesta ampliació és vital per completar la xarxa de clavegueram en aquesta part de Cala Santanyí. Amb una inversió de gairebé 48.000 euros, no només acabarem de connectar el tram que faltava, sinó que garantirem que l'obra estigui acabada i amb el nou asfalt abans de final d'any. És un pas ferm per modernitzar les nostres infraestructures hidràuliques".
Aquesta actuació se suma a altres projectes recents de dotació de serveis als nuclis costaners, com les obres de clavegueram que s'han realitzat en altres zones del terme.


- Mallorca: Renovación de la acreditación de calidad de las viviendas turísticas vacacionales a 363 € (IVA incluido) más 181,5 € (IVA incluido), total 544,5 € por cada uno de los dormitorios del inmueble
- Felanitx concurso concesión: Puesto 8 (Comida para llevar, vino, producto local): 990 € anuales. Puesto 9 (Pescadería, pescado fresco, congelado): 900 € 1º año), 1 .800 € anuales (resto de anualidades)
- El presidente asiste a las tradicionales comidas de Navidad de la Federación de Personas Mayores de la Part Forana
- L’Ajuntament inverteix més de 435.000 € en la millora de carrers de Cala d’Or
- La asociación de promotores de PIMEM califica de muy positiva la primera reunión con la Conselleria d’Habitatge
- SFM habilita trenes nocturnos para Nochebuena y Nochevieja y más servicios para el día de Navidad, 26 de diciembre y 1 de enero, Manacor, Inca, Palma y todas las estaciones
- La Mancomunitat del Pla impulsa el projecte “Moments d’Economia Social i Solidària” en format reel
- La quinzena edició de l'Acampallengua se celebrarà a Manacor. Els Joves de Mallorca per la Llengua ho han anunciat en una roda de premsa conjunta amb l'Ajuntament
- CCOO: La Patronal de la madera de Baleares ha dinamitado la negociación del Convenio Autonómico, supone la fuga de mano de obra cualificada a otros sectores con condiciones más dignas
- La Mancomunitat del Pla de Mallorca ha posat en marxa la web oficial de la IV Fira de l’Ocupació un espai digital que recull tota la informació












































