
AGENCIA MANACORNOTICIAS 12/03/2026 - 12:23:36 | ![]() ![]() |

![]() | En aquest sentit, es durà a terme la reparació estructural i la impermeabilització de l’interior del dipòsit per assegurar la qualitat de l’aigua destinada al consum humà. |
L’Ajuntament d’Inca inicia les obres de reforma del dipòsit d’aigua del Serral de ses Monges. El projecte, amb una inversió de prop de 260.000 euros, permetrà millorar la seguretat, la impermeabilització i les instal·lacions tècniques del dipòsit. L’Ajuntament d’Inca ha iniciat les obres de reforma del dipòsit d’aigua potable del Serral de ses Monges. Aquesta actuació està destinada a garantir el correcte funcionament d’aquesta infraestructura estratègica per al subministrament d’aigua al municipi.
Així doncs, el projecte contempla diferents actuacions de rehabilitació i millora per solucionar les patologies detectades a l’estructura del dipòsit, especialment problemes d’estanquitat a causa de fissures als murs i deteriorament d’elements del forjat. En aquest sentit, es durà a terme la reparació estructural i la impermeabilització de l’interior del dipòsit per assegurar la qualitat de l’aigua destinada al consum humà.
A més, les obres inclouen l’adequació de les sales tècniques dels grups de pressió i dels sistemes de regulació del clor, així com millores en el pati interior i en diferents espais del recinte per optimitzar el funcionament de les instal·lacions.
D’altra banda, el projecte també preveu actuacions a l’exterior de la torre del dipòsit amb l’objectiu de millorar la seva integració paisatgística, especialment tenint en compte que el recinte es troba en l’entorn dels molins del Serral. En aquest sentit, es retiraran elements i instal·lacions en desús de la façana i es reorganitzaran les antenes i equips de telecomunicacions existents.
Les obres han estat adjudicades a l’empresa Obres Comas Beltran SL per un import de 259.906,21 euros (IVA inclòs). El termini total d’execució és de cinc mesos, tot i que els treballs de reparació i impermeabilització de l’interior del dipòsit es realitzaran en un termini màxim d’un mes per garantir en tot moment el subministrament d’aigua al municipi.
Amb aquesta actuació, l’Ajuntament d’Inca continua avançant en la millora i modernització de les infraestructures bàsiques de la ciutat, amb l’objectiu de garantir un servei d’abastiment d’aigua eficient, segur i adaptat a les necessitats actuals. El dipòsit d’aigua potable del Serral de Ses Monges, inaugurat l’any 1982, disposa de dues instal·lacions d’acumulació d’aigua. D’una banda, un dipòsit semienterrat amb una capacitat de 1.200 m³ i una altura de 4,10 metres; i de l’altra, un dipòsit aeri en forma de torre cilíndrica de 9 metres d’altura i amb una capacitat de 40 m³, destinat a millorar la pressió del subministrament d’aigua a la xarxa municipal.


- L'Ajuntament de Manacor reforma l'exterior de la Torre dels Enagistes per fer l’entorn del Museu d’Història més accessible i viu, amb un pressupost de 505.737 € i un termini d’execució de 4 mesos
- El Consell de Mallorca destina 2,2 millones de € a la restauración del patrimonio cultural religioso: s’Alqueria Blanca, María, Felanitx, Santanyí, Montuïri, Campos, Sineu, Lluc, Algaida
- El PP ve en el último informe de la UCO la constatación de que Armengol abrió las puertas de Balears a la trama corrupta de Koldo y le pide asumir responsabilidades
- Los alcaldes del PP piden la suspensión de la regularización masiva tras el caos provocado en los ayuntamientos
- Los estudios son la tipología que más se revaloriza tras una reforma
- El PP Balears denuncia el "caos" provocado por la regularización masiva de inmigrantes de Sánchez: "Y esto es solo el principio"
- Gegants i bruixes per a culminar la Diada de ses Rondalles a Palma
- Felanitx aconsegueix tres gires exclusives per continuar fent història al Sant Agustí 2026. M-Clan, Celtas Cortos i Love of Lesbian faran les seves úniques actuacions de Mallorca
- El Consell de Mallorca destina 500.000 euros a empresas y entidades con ánimo de lucro para fortalecer el producto local. El importe total por beneficiario es de 30.000 euros, 23 entidades
- Se abre la convocatoria de ayudas para programas de inmersión lingüística para el alumnado de 4.º de ESO, 299.784 €, repartidas entre programas de lengua inglesa, francesa y alemana
1

























Sí
No


















