CRÒNICA CONFERÈNCIA TOMEU FULLANA.
S’Agrícola de Manacor, el Doctor Bartomeu Fullana Grimalt ens va oferir la primera conferència del I Cicle “Joves amb arrels, manacorins al món”, el 25 d’octubre del 2025
En acabar, va contestar, d’una forma molt propera i humana, a les preguntes que li formulà el nombrós públic assistent. Amb l’entrega d’una litografia de na Maria Huerga per part del president de S’Agrícola
AGENCIA MANACORNOTICIAS 29/10/2025 - 09:47:00
I Cicle “Joves amb arrels, manacorins al món”. Tomeu Fullana és metge oncòleg i treballa actualment a l’Hospital de Bellvitge de Barcelona, i també al Moisés Broggi, de la mateixa ciutat.

CRÒNICA CONFERÈNCIA TOMEU FULLANA. A les 20h del dissabte 25 d’octubre del 2025 i a la sala d’actes de S’Agrícola de Manacor, el Doctor Bartomeu Fullana Grimalt ens va oferir la primera conferència del I Cicle “Joves amb arrels, manacorins al món”. Tomeu Fullana és metge oncòleg i treballa actualment a l’Hospital de Bellvitge de Barcelona, i també al Moisés Broggi, de la mateixa ciutat.

En primer lloc, el presentador li va fer una sèrie de preguntes en relació a la seva ciutat natal, Manacor, i amb les seves respostes ens va transmetre el que significa Manacor per a ell i el fet de viure i treballar lluny. A continuació va començar la conferència amb el títol “De la quimioteràpia a la medicina personalitzada: el canvi en el càncer de mama”.

Ens va informar sobre els tipus de càncer de mama, les investigacions actuals sobre aquesta malaltia, els nous i eficaços medicaments per a combatir-la, i sobretot, va remarcar la importància de lluitar contra els tabús

El Doctor Fullana va demostrar en tot moment una gran capacitat comunicadora i un gran domini didàctic que va captivar al públic. Ens va informar sobre els tipus de càncer de mama, les investigacions actuals sobre aquesta malaltia, els nous i eficaços medicaments per a combatir-la, i sobretot, va remarcar la importància de lluitar contra els tabús que envolten aquesta enfermetat.

En acabar, va contestar, d’una forma molt propera i humana, a les preguntes que li formulà el nombrós públic assistent. Amb l’entrega d’una litografia de na Maria Huerga per part del president de S’Agrícola, i un fort aplaudiment, es tancà l’acte. Imágenes Joan Servera Cabrer. 

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado